Kawasaki Z H2

áttekintés

Supercharge!

A világszerte győzedelmeskedő literes motorunkat a H2 páratlan kompresszoros technológiájával még erősebbé tettük.Az időtlen Sugomi stílus tükrözi a Kawasaki DNS-t, az elegáns színes részletek, a TFT-képernyő és a króm légbeömlő ötvözi a Z tradíciót és a H2 technológiát. Töltsd fel az életed!A Z márka gazdag, csaknem 50 éves múltra tekint vissza. A supernaked Z H2 megérkeztével kezdődik a Z történelem következő fejezete. Az innovatív Z H2 a Kawasaki birtokában lévő modern technológiák széles skálájának ötvözete, egy olyan motorkerékpár, amely méltó a „végső” megnevezésre. Ez az új zászlóshajó modell vezeti a jövőbe a Z sorozatot.

LED világítás mindenhol

Az erőteljes fényszórótól kezdve, a teljesen új hátsó lámpán át, a Z H2 minden lámpája - még a rendszámtáblán is - LED-es! Az alacsony energiafogyasztás és a nagy tartósság javítja a karbantarthatóságot, miközben nagy fényerőt és tökéletes megvilágítást biztosít. A fény élénk színe hozzájárul a kitűnő láthatósághoz és az éjszakai motorozás biztonságának fokozásához.

Elektronikus rendszerek

A Z H2 korszerű elektronikai csomagja számos elektronikus vezérlőrendszert tartalmaz, mint például a KTRC, a KCMF és a KIBS, valamint egy IMU-t, amely alváz-tájolással kapcsolatos visszajelzést nyújt a KIBS és a KTRC számára. Ezek a rendszerek kényelmet kínálnak a feltöltött motor teljesítményének kezelésére, miközben széles körű információt szolgáltatnak. Ezen felül az elektronikus sebességtartó automatika és a KQS tovább növeli a motorozás kényelmét.

Trellis váz

A rácsos vázszerkezet az elegancia és az egyszerű megoldások jegyében lett kialakítva, hogy az alváz megfeleljen a modell hatalmas teljesítményáből adódó elvárásoknak.

Rásegítő & csúszókuplung

A verseny-inspirált tengelykapcsoló-technológia könnyű és gyors kezelhetőséget biztosít.

Okostelefon csatlakoztatás

A műszerfalba beépített Bluetooth chip lehetővé teszi a motorosoknak, hogy a járművükhöz kapcsolódhassanak vezeték nélkül. A RIDEOLOGY telefonos applikácó használatával számos olyan funkció érhető el, amely hozzájárul a tökéletesebb motorozási élményhez.
Számos funkció elérhető:
- Jármű információk: üzemanyagszint, sebességmérő elérhető okostelefonon keresztül
- Riding Log: útvonal és sebességadatok megtekinthetőek okostelefonnal-Telefon értesítések: ha hívás, üzenet vagy mail érkezik az okostelefonra, megjelenik a műszerfalon a kijelzőn
- Általános beállítások: általános kijelző beállítások (preferált eszközök, dátum, dátum formátuma stb.) módosíthatóak okostelefonon keresztül

SUGOMI stílus

A Z sorozat Z H2 modelljének stílusát a SUGOMI & Minimalista formatervezési koncepció szerint alakították ki. Dinamikus formája, amely a támadásra kész ragadozóra emlékeztet, és a bal oldalán lévő asszimetrikus Ram Air beömlő a hevesen intenzív és erősen individualista SUGOMI kialakításnak elemei. Kompakt alváza a minimalista tervezési filozófia eredménye, amelynek minden funkcionális része egyszerű, letisztult és a lehető legkisebb. Ezzel szemben az új acélrácsos váz kihangsúlyozása csak aláhúzza azok fontosságát - mind funkcionálisan, mind pedig stílus elemként. Végül ne felejtsük ki a Kawasaki River Mark embléma jelentőségét a fényszóró burkolatán. Használata, amely csak a feltöltött motorral rendelkező gépek számára engedélyezett, megerősíti a Z H2 zászlóshajó modell mivoltát.

Fékrendszer

Annak érdekében, hogy könnyedén lehessen közlekedni vele alacsony, közepes és nagy sebességgel, a Z H2-nek olyan fékrendszerre volt szüksége, amely megfelel a teljesítményének. Az első kerekeket a Brembo M4.32 monobloc féknyereg fogja meg. Öntött alumínium tömbökből megmunkálva, nagyon merev, egy darabból álló szerkezetük erős fékezőerővel bír. A féknyergek radiálisan vannak felszerelve, ami tovább fokozza a nagy teljesítményüket. A Nissin mesterhenger, a Kawasaki eredeti beállításaival finomítva, a Z H2 karakteréhez tökéletesen illeszkedő funkcionalitást kínál.

Színes TFT műszerfal

A műszerfal átfogóan jeleníti meg a különböző információkat a színes TFT LCD képernyőn. Ezenkívül olyan funkciókkal is rendelkezik, amelyek segítenek a jármű napi üzemállapotának és a nagy utazások ütemezésének kezelésében.

Tempomat

A Kawasaki sebességszabályozó rendszere lehetővé teszi, hogy a kívánt sebességet egyetlen gombnyomással megőrizzük. Az aktiválás után a vezetőnek nem kell állandóan használnia a gázkart. Ezzel hozzájárulva a kényelmesebb motorozáshoz.

KQS (Kawasaki Gyorsváltó)

A 2500 feletti motorfordulatszámon a KQS lehetővé teszi a tengelykapcsoló nélküli váltást. Az erős motor és váltó kiegészítéseként a KQS egy kényelmes szolgáltatás, amelyet nemcsak sportmotorozáshoz, hanem városi motorozáshoz és túrához is lehet használni. Gyors fel- és lefelé váltást tesz lehetővé, megkönnyítve a gyorsítást és a lassítást.

Gyorsulás során a rendszer észleli, hogy a váltókar működésbe lépett, és jelet küld az ECU-nak a gyújtás leállításához, hogy a váltó zökkenőmentesen kapcsolhasson a következő fokozatra anélkül, hogy kuplungot kellene használni.

Lassítás alatt a KQS rendszer automatikusan szabályozza a motor fordulatszámát, lehetővé téve a váltást a tengelykapcsoló működtetése nélkül.

A rendszer érintkezésmentes érzékelőt használ, hozzájárulva annak nagy megbízhatóságához.

Kiegyensúlyozott Kompresszoros Motor

A teljesítmény és az üzemanyag-hatékonyság szemelőtt tartásával tervezett kompresszoros motor maximális teljesítménye 200 lóerő. Azonban a feladat, hogy mindennapos használhatóságot kínáljon az utcai motorozás során is, azt jelentette, hogy a tuning az alacsony-középsõ tartományra fókuszálhat, ami segített a motor kiváló üzemanyag-hatékonyságának elérésében. A Z H2 998 cm3-as,16-szelepes, DOHC, soros 4-hengeres motorja kompakt és könnyű, így olyan gyorsulást kínál, amely egyetlen szívómotoros modellhez sem hasonlítható.

Kormányrúd

Az erős, rugalmas kormányra szerelve a bal és a jobb fogantyú kapcsolói lehetővé teszik a motorosok számára, hogy a beállításokat és a kijelzőt megváltoztassák a markolatok elengedése nélkül. A bal oldali fogantyú kapcsolója az elektronikus sebességtartó automatika működtetésére, a kijelző kijelzőjének változtatására és a beállítások frissítésére szolgál, míg a jobb fogantyú kapcsolója a gép beállítási menüinek eléréséhez szolgál.

műszaki adatok

Motor

Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres Superchargerrel
Lökettérfogat: 998 cm³
Furat x Löket: 76 x 55 mm
Szelepvezérlés: DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Ø38 mm x 4
Indítás: Elektromos

Teljesítmény & Erőátvitel

Maximális teljesítmény (EU Spec): 147.1 kW {200 LE} / 11,000-es fordulaton
CO2 kibocsátás: 148 g/km
Maximális nyomaték (EU Spec): 137 N•m {14 kgf•m} / 8,500-es fordulaton
Áttétel: 6-sebességes
Végáttételi arány: 2.556 (46/18)
Tengelykapcsoló: Nedves többtárcsás, kézi

Fékek & Felfüggesztés

Fék [első] / Első fék típusa: Dupla, úszóágyazású, 300mm-es, hullámos tárcsa. Radiális rögzítésű, monoblokk, 4 dugattyús féknyereg.
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa: Egyoldali, hullámos 250 mm-es féktárcsa, Féknyereg: egydugattyús
Felfüggesztés [első]: 41-mm-es felfordított villa, húzó-, nyomófokozati és rugó előfeszítés beállíthatósággal
Felfüggesztés [hátsó]: Vízszintes kapcsolású, gáztöltéses, állítható előfeszítéses lengéscsillapító

Váz & Méretek

Váz típus: Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső
Rugóút, első: 120 mm
Rugóút, hátsó: 134 mm
Gumi [első]: 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó]: 190/55ZR17M/C (75W)
Tengelytáv: 1,455 mm
Ülésmagasság: 830 mm
Üzemanyag mennyiség: 19 liter

Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!


Visszahívjuk?

+36

* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.
Update cookies preferences